snezka

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Ten, kto neodsúdi zlo je rovnako vinný, ako ten, čo zlo spáchal...

krátke zhrnutie jedného dňa na blogu mojim pohľadom... a nie je to nič moc...

Čítala som všetky dnešné články na blogu. Články, pod ktorými je množstvo komentárov. Komentárov, kde sa hovorí o slobode slova, demokracii... o slušnosti medzi blogermi, o vzájomných vzťahoch. Keď som to čítala, zistila som, že sa tu začal šíriť strach. Strach, ktorý vyvoláva divné reakcie. Reakcie typu..." tak tu naňho nič zlého nepíšte.... " lebo...ak je pravda čo píše a hovorí o svojich nadštandartných vzťahoch s adminom..., ak je taký mocný...tak prídeme aj o iné blogy..." Moje očakávania sa niesli iným smerom... čakala som, že niekto zareaguje.... že niekto napíše , že nie je predsa normálne, že niekto vypíše finančnú odmenu na hlavu BV, len aby zistil jej totožnosť, že nie je predsa normálne, aby dotyčný bloger neustále niekoho napádal a vyhrážal sa mu...nezareagoval nik... nik z blogerov sa verejne nepostavil na stranu slušnosti. Je mi tak divne na duši, nejako smutno... myslela som, že sme iní... ale nie, my sa len tvárime, že sme iní, ale keď sa máme k niečomu vyjadriť... tvárime sa, že to nevidíme, veď  čo sa netýka nás, to nám je jedno...   

a preto mi nie je a nemôže byť jedno, že :

  • bloger s menom Herman vypíše odmenu na hlavu BV, len aby si zistil jej totožnosť...
  • že ruší komentáre pod svojimi článkami, lebo sa mu nepozdávajú...
  • že útočí a uráža blogerov a neštíti sa používať vulgarizmy na ich osobu...

je mi len smutno, že sa ho bojíte... že sa bojíte toho, že potiahne za šnúrky o ktorých vraví len on, bijete sa a ja súhlasím za vyjasnenie vzťahov, za obnovenie blogov, za vysvetlennie fiktívnych čísel, len... nejako málo kopete za slušnosť a spravodlivosť.

 


vadí mi... | stály odkaz

Komentáre

  1. snezka
    blogeri sa postavil na stranu BV, ale nie pod clankom dotycneho, ak si si vsimla nikto uz jeho clanky nekomentuje aj to je forma protestu voci jeho osobe...

    dalsimi a dalsimi clankami sa mu dostava len zbytocnej pozornosti, ktoru mozno vyhladava, pouvazuj ako pristupujes k podobnym jedincom v realnom zivote...
    publikované: 30.07.2009 20:43:27 | autor: vesper (e-mail, web, autorizovaný)
  2. muz neviem,
    nenormalna situacia netrva par dni...od zaciatku som reagovala na jeho clanky, vyjadrila svoj nazor ked utocil na Emca, BV...vyjadrila som svoj nazor na jeho reakcie voci Derechure...reagovala som na Picuskinovcov, aj ked neblogujem, blogy citam a pisem, co si myslim. Nie je mojim stylom pisat vulgarne, ani utocit, ci ponizovat...
    Bonnie pise s nadsazkou, zle si pochopila jej sarkazmus...clanok o vypisani odmeny tu uz nebol, ked som sa dostala podvecer na blog...hrube utoky, vyhrazanie, strasenie uz pravdepodobne patria na riesenie inam...
    Toto nepisem na svoju obranu, nemam pocit, ze by som sa mala obhajovat, len chcem pripomenut, ze nas bolo viac, co sme nemlcali a nielen teraz...
    publikované: 30.07.2009 20:47:43 | autor: hanka (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. Vesper,
    nekomentujete? lebo sa nedá... lebo tie komentáre maže...
    blogeri sa postavili na stranu BV ... ukáž mi kde a ja sa ospravedlním ... nemám s tým problém...
    Poviem ti ako reagujem v osobnom živote... nedržím hubu, ak mám pocit, že niekto niekomu ubližuje, že ho napáda... a tento článok nie je len a len o Hermanovi.. je o strachu a stratenej odvahe...
    publikované: 30.07.2009 20:50:06 | autor: snezka (e-mail, web, autorizovaný)
  4. čo sa tu deje?
    Ja som tu zaregistrovaný len od včera, ale mnoho ľudí tu spomína neslobodu, napádanie zo strany blogerov, množstvo vulgarizmov a pod. Pýtam sa čo sa tu vlastne deje? Kde je slušnosť?
    publikované: 30.07.2009 20:50:25 | autor: martinand (e-mail, web, autorizovaný)
  5. Hanka,
    viem, že si sa autorizovala len kvôli petícii za obnovu Račana. Ver že si to cením... len ma to tu nejako všetko zaráža a štve... bojíme sa hermana, ktorý má pocit, že nik nad ním nie je... ktorý sa vyhráža všetkým, ktorý útočí a napáda a mi nejako mlčíme....
    a máš pravdu obhajovať sa naozaj nemusíš...
    publikované: 30.07.2009 20:55:46 | autor: snezka (e-mail, web, autorizovaný)
  6. Aj keď už Hanka napisala
    čo som chcela ja, ešte dodám, a ty si kde bola doteraz??? každý tu len to hovno obchádza, lebo si s ním nechce špiniť ruky,...a keď to niekto urobí za nás, tak nemáme podaktorí ani toľko chochmesu, aby sme ho podporili, vypisovaním jednotlivých článkov dosiahneme len uvoľnenie emocií, nič viac..vesper aj to uvoľnenie emócií je ale dôležité

    a vesper nemyslím, si, že ignorácia pomôže, ona pomôže tebe, mne, ale nie tým, čo pravidelne neblogujú, tí ktorí nepoznajú situáciu a preto treba sa zamyslieť aj nad týmto problémom, tu sú isté osoby, ktorí majú nespočetne nickov, bonzujú nimi adminom, dnes musela Dionea kvôli tomu stiahnuť článok, že si dovolila dať podobnú tému ako včera večer,

    zlo netreba len pomenovať, ale pred zlom sa je treba aj kolektívne brániť,alebo keď tu mám písať ako v divočine, tak sa radšej porúčam O_ô
    publikované: 30.07.2009 21:05:17 | autor: Derechura (e-mail, web, autorizovaný)
  7. snezka
    ved v danych komentaroch som sa minimalne ja ohradil, hermana netreba podporovat dalsimi clankami typu - herman si normalny??? treba to riesit inak, pisal som mail jednemu zo zodpovednych za blog.sk v sucinnosti s pravdou (nie adminom), krok proti som spravil, isto som nebol sam!!
    publikované: 30.07.2009 21:08:20 | autor: noncreativ (e-mail, web, autorizovaný)
  8. Snezka
    nemozes od kazdeho blogera ocakavat, ze je bojovnik, ze dokaze otvorit usta, stat si za svojim nazorom, ci priznat svoj omyl. Aj tu sa ludia chovaju podobne ako v realite. Nemozes sa na nich hnevat. Tazko ich zmenis. Su proste taki. Niektori otvorene napisu, ze sem nechodia riesit cudzie problemy.
    Je mi jasne, ze sa vsetci nemozeme mat radi, ze su k niekomu vacise sympatie, k inemu mensie. Slusnost by vsak mala byt zachovana ku kazdemu. Ak mam verejny blog, musim mat dostatok sil zniest na nom aj negativne reakcie. A nereagovat ako male dieta -toto sa mi nepaci, zmazem to...
    Blogy, ktore ma nezaujimaju, necitam. Ak su v komentoch inym blogerom utoky, reagujem. Strach tu nema miesto. Skor lahostajnost k inym, alibizmus , "pstrosizmus"...co je uzasne, to su nadviazane priatelstva prenesene aj do reality, uz len kvoli tomu blog za to stoji...
    publikované: 30.07.2009 21:11:20 | autor: hanka (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. staci si pozriet
    toto http://dionea.blog.pravda.sk/detail-poziadavky-blogerky-na-blog.pravda.sk.html?a=372a09546dfb8d72486b964ff9cd4169 od komentaru 12:30 - potom konkretne 13:09, tak??? len s anejak ludia nepripajali...nechali to plavat, mozno dobre, mozno zle, zbytocne clanky nic nevyriesia... herman vie z akoho ho mame, treba aby to vedeli zodpovedni z pravdy a blog.sk...
    publikované: 30.07.2009 21:11:54 | autor: noncreativ (e-mail, web, autorizovaný)
  10. Dere, ak sa pýtaš mňa, kde som bola doteraz tak ti odpovedám..
    na blogu... tu medzi Vami... a reakcie na Hermana...odsúdila som ich dávnejšie a nič na tomto sa nemení....
    publikované: 30.07.2009 21:18:38 | autor: snezka (e-mail, web, autorizovaný)
  11. Non,
    ohradil si sa ty a emčo... nezdá sa ti to málo....?
    publikované: 30.07.2009 21:20:53 | autor: snezka (e-mail, web, autorizovaný)
  12. snezka
    zda, mne sa tu vela veci zda inak ako inym, ale co narobim? som si zvykol ... skusal som po mojom, ale neslo to, toz...
    publikované: 30.07.2009 21:21:54 | autor: noncreativ (e-mail, web, autorizovaný)
  13. snezka
    neviem pod ktorym prispevkom, ale kludne mozem hovorit za seba, ked mozno strucne, ale velmi jednoznacne som sa vyjadrila a napisala na jeho vyhrazky

    "bojime, bojime, bojime herman si smiesny"

    lebo presne take bolo jeho gesto smiesne, to nemozes ani brat vazne

    taktiez vysli prispevky od "lorda" aj slepy jedinec dokazal rozoznat kto je autorom, moj komentar bol "a co by si napisal o hermanovi"
    lebo to je moj sposob vyjadrovania

    a vzapati mi niekto napisal "nedrazdi hada bosou nohou"

    necitam ho a ani ho neplanujem citat, lebo si vyberam a osocovanie a podobne veci nepodporujem, rovnako ako nepodporujem pokrytectvo a toho je tu v tomto priestore viac ako v realnom zivote...

    publikované: 30.07.2009 21:25:42 | autor: vesper (e-mail, web, autorizovaný)
  14. Snezka,
    predsa nemozes brat virtual tak vazne. Blog je blog a je to sucast virtualu.Virtual ti moze dat vela a vziat vela. Pozri, problem je v tom, ze ste si tu to osvojili. Je to vase a nikoho ineho. A podla toho sa (aj nevedomky) spravate. Staci si uvedomit, kolko ludi si moze denne kliknut...kolko sa moze zapojit - je to otvorena scena, nie je to uzatvoreny klub pod zamockom.
    Koniec koncov si myslim, ze tu mate taku mensiu ponorkovu chorobu ....sup sup na vzduch sa prevetrat..

    A este daco pre uplnost. Ako Herman je po nete plno. Vedomych aj nevedomych.
    A este daco pre uplnost. Ak by ste citali pozorne, zistite ze Herman nie je az taky blbec alebo blazon ako sa javi. Prave naopak. Je to len styl , styl a pozicia.
    Net je velky svet vselicoho.
    Tu je pekny link, len tak na schladenie, pre lepsie oko, nahlad ale aj nadhlad..;))
    http://technet.idnes.cz/sedm-smrtelnych-hrichu-internetu-a-jak-se-jim-branit-fy8-/sw_internet.asp?c=A090724_164643_sw_internet_pka
    publikované: 30.07.2009 21:25:54 | autor: jajaj (e-mail, web, neautorizovaný)
  15. Hanka,
    nesúdim a neodsudzujem.. nemám na to právo... len som sklamaná....
    vieš z môjho pohľadu je fajn, že sa toľko ľudí zapojilo do debaty o manipulácii čísel v istých blogoch...je zarážajúce, že sa tak málo ľudí v porovnaní s číslami na blogu ohradilo voči arogancii a vulgarizmom voči istým ľuďom... tak potom vyvstáva otázka... zaujímajú nás čísla, alebo ľudia?
    publikované: 30.07.2009 21:25:55 | autor: snezka (e-mail, web, autorizovaný)
  16. jajaj
    virtual a realita je tu uzko prepletena... nemame ponorkovu chorobu, menzes blog.sk je normalna vec, ale toto je nieco ine, neviem ci uverejnusjes, neviem ci osobne poznas ludi, ale ak by si...tak rozpravas inak...
    publikované: 30.07.2009 21:28:04 | autor: noncreativ (e-mail, web, autorizovaný)
  17. jajaj,
    blog je blog a virtuál je virtuál... súhlasím. len mám jednu otázku... ak sa budem niekomu vyhrážať, obviňovať ho, používať voči nemu vulgarizmy nedeje sa nič, lebo sme vo virtuálnom svete? a niečo ako sebareflexia, vnútorné presvedčenie, morálka a slušnosť sa nenosia? vo virtuále môžem urážať a pri stretnutí zoči-voči sa budem tváriť, že sa nič nedeje... z môjho pohľadu divné...
    publikované: 30.07.2009 21:41:30 | autor: snezka (e-mail, web, autorizovaný)
  18. nonco, ale
    kdeze. V skutocnosti len pre teba, lebo sa poznate. Toto je otvorena scena, akonahle by sa uzatvorila ani by vas to nebavilo..
    publikované: 30.07.2009 21:43:26 | autor: jajaj (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. jajaj
    ako ty toto vies? kto chce byt anonymny je anonymny!! su tu taki, bavi ich to... bagatelizujes to tym, ze aach ved virtual...
    publikované: 30.07.2009 21:46:09 | autor: noncreativ (e-mail, web, autorizovaný)
  20. snezka,
    aj z mojho, nemysli si.A to sa ani nemusim stretnut zoci voci. Take veci nerobim nie kvoli inym, ale v prvom rade kvoli sebe.
    Lenze! virtualne postavicky/identity/troll a daco podobne a aj nepodobne, realne a aj nerealne boli, su a budu. Pred nami, pocas nas a aj po nas....
    publikované: 30.07.2009 21:49:59 | autor: jajaj (e-mail, web, neautorizovaný)
  21. Snežka
    u mňa si nebola????? Veď to tam mám červeným.....akurát nemenované, lebo to vzápätí zbabelo stiahol....
    publikované: 30.07.2009 21:51:36 | autor: matahari (e-mail, web, autorizovaný)
  22. nonco,
    aale ..za tie roky.. citam vsetko, aj telefonny zoznam ked sa daco ine nenajde ;-))
    publikované: 30.07.2009 21:52:28 | autor: jajaj (e-mail, web, neautorizovaný)
  23. Matahari...
    bola... máš to tam len v takých ... malilinkých náznakoch... ale máš...
    publikované: 30.07.2009 21:58:50 | autor: snezka (e-mail, web, autorizovaný)
  24. .
    ja ďakujem všetkým, čo sa ozvali...
    publikované: 30.07.2009 22:32:21 | autor: em (e-mail, web, neautorizovaný)
  25. Snežka, to že niekto niekoho nekomentuje nutne neznačí,
    že trpí strachom. Svoje som popísal, dokonca v formou rozprávky.
    Tým považujem celú záležitosť za vybavenú.
    Odignoruj takých ľudí, však nech si píšu v intenciách blogu pravdivého, nie? Čo Ťa to čílí? Za čo Ti bude nadávať a urážlivo písať o jednotlivcoch, keď nebude mať žiadnu odozvu na svoje zlo, čo by aj slobodne šírené?
    Ahoj a rozum do hrsti!
    publikované: 30.07.2009 22:45:39 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  26. Obraňovali sme viacerí
    útoky na BV aj Em,ešte v súvislosti s pripravovanou lit. súťažou, ktoré sa zo strany hermana diali v diskusii pod článkom na Rozpravkinom blogu, ale diskusia a vzájomné útoky v nej sa stupnovali do takých rozmerov, že rozpravka sa rozhodla článok aj s diskusiou stiahnuť a článok som už ráno nenašla
    publikované: 30.07.2009 22:51:49 | autor: KameliaB (e-mail, web, autorizovaný)
  27. A ja si myslím, že keď niekto vyhlási súťaž, ktorej sa nechcem účastniť,
    tak najelegantnejšie je riešenie je také, že sa jej nezúčastním. A nevidím dôvod proti nej protestovať.
    Nezachytil som osobné útoky proti menovaným aliasom, priznávam, že som nedôsledný a vlastne už iba semo támo nakuknem.
    To, čo sa tu deje, je pre mňa vcelku dosti silno nepochopiteľné.
    Volá sa tu po prísnych pravidlách, ochrane pred urážkami, osočovaním, písaním príspevkov o aliasoch.
    Tak sa nenickujte. A niekto ich má až, až, vraj!
    Tak nebudte nicky!!!!! Buďte Miloslav Novotný!
    publikované: 30.07.2009 23:14:38 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014